نفروتیک بیمار مبتلا به سندرم: نه من می خواهم به هورمون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروتیک بیمار مبتلا به سندرم: نه من می خواهم به هورمون

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک: HormonaLa خواهید را به اکثر بیماران نمی خواهید به هورمون به دلیل عوارض جانبی آن است. برخی از بیماران وجود دارد ترجیح می دهند به دیالیز و یا درمان homonal برای بیماری خود را. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، بیمارستان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy recomendan اند درمان این بیماری است.

چرا بیماران هورمون درمانی را ندارد؟

مشخصه سندرم نفروتیک ممکن است شامل: سندرم پروتئینوری، سندرم پروتئین خون، نفخ، و غیره معمولا هورمون های قشر آدرنال تبدیل شده اند برای اولین بار مواد مخدر است. پردنیزون یکی از هورمون های است.

از آنجا که بیماران مبتلا به سندرم nefrótivo نیاز هورمون بسیار و طولانی است. آن را بسیار آسان رخ عوارض جانبی و مشکلات است. بنابراین، آنها نمی خواهند به هورمون درمانی.

چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان سندرم نفروتیک؟

ضد التهابی تابع اصلی از هورمون است. ما می توانیم یکی دیگر از درمان جایگزین برای هورمون است. توابع میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است شامل: ضد التهاب، ضد انعقاد، گشاد شدن عروق خونی، digradación، و غیره می توان آن را افزایش نفوذپذیری گلومرولی و می تواند پدیده از احتباس آب را بهبود بخشد. تابع ضد التهابی است که می تواند التهاب در ریشه آن از بین بردن. بنابراین، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند در بیماری های کلیوی و یا هورمون درمانی یا دیالیز استفاده می شود.

پیشنهادات دیگر برای شما

به جز درمان مناسب، بهتر است به توجه به نقاط در زندگی است. به عنوان مثال، جلوگیری از عفونت، کم نمک، محدود کردن مصرف از porteína، و غیره علاوه بر این، لازم به تمرینات regulaes که می تواند دانلود اسید بیش از حد به اثبات رساند. نگه داشتن یک عادت خوب، و یا سیگار می کشید یا الکل، حتی مواد غذایی آشغال می نوشند.

ما امیدواریم که شما از زندگی با کیفیت بالا، اگر آنها مشکل cuarquier، می تواند پیام، ایمیل eviar به sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: